מחלקות הבית שלנו

שלוש מחלקות ייצור – מתכת. זכוכיות. פטנטים חשמליים.

מחלקת זכוכית

מתן פתרונות אישיים  כוללים תכנון, על פי דרישות הלקוח ודרישות האדריכל למוצרי זכוכית: כגון מעקות, מקלחונים וחדרי אמבט, מראות מעוצבות ובמה מתרוממת לבריכה.

כמו כן בחברה מחלקת זכוכית מתחלפת PDLC, הזכוכיות המתחלפות מאפשרות ללקוח פרטיות ומאידך חלל גדול יותר.

כלומר, בעזרת הפעלת מתג חשמלי ניתן ליצור שקיפות בזכוכית ולראות את החלל הפנימי ומאידך בכיבוי מקבלים מראה של זכוכית אטומה (יכול להגיע במספר גוונים).בעזרת הדבקת הזכוכית בוואקןם ניתן לשלב בתוכם בדים או כל טקסטורה או חומר ליצירת זכוכית עם מראה מעוצב.

מחלקת מתכת

מתן פתרונות אישיים למוצרי מתכת בעבודת Hand made כוללים, תכנון וייצור של מעקות ומדרגות , ספריות רנדולמליות, חיפויים לקירות , חיפויים למעליות , לדלתות וקולטים, ספים,דלתות כניסה, תוך שימוש בפליז (ברונזה), אלומיניום, נירוסטה, קורטן ועוד.

להשלמת קו עיצוב ייחודי, בחברה מחלקה של עיבוד שבבי, חריטה וכרסום עבור מגוון מוצרי המתכת.

מחלקת צביעה רטובה

צביעה רטובה – טכנולוגיה של צביעה מתקדמת המאפשרת שמירה על הגוון לאורך שנים וכן התאמה מדויקת לכל גוון הנבחר על ידי האדריכל/הלקוח.

המראה המתקבל לאחר צביעה בשיטה זו הנו אחיד וחלק בשונה מצביעה קונבנציונלית.

פטנטים חשמליים ופתרונות בהתאמה אישית

פתרונות בוטיק לאדריכלים /למעצבים/ למפקחים

המחלקה מתמחה באיתור ויישום פתרונות קינטיים כגון: במה מתרוממת לבריכה עם רצפת זכוכית המאפשרת סגירה בטיחותית של הבריכה ובעת פתיחתה משמשת כרצפת הבריכה , ניתן גם לקבע את גובה הריצפה.

מסך פלזמה חשמלי העולה ע"י מנגנון חשמלי במידת הצורך וניתן להסתירו ברצפת החלל כך שלא ניתן להבחין בו , תורם למראה  נקי לחלל המגורים.

כל הפתרונות נרקמים בטכניקות עיצוב ושימוש בהנדסה מוקפדת.

קירות בטון מודולרים התוחמים חלל פתוח לחדרים במידת הצורך, הקירות נעים על מסילה עליונה ע"ג התיקרה וניתן להסתירם ליצירת מראה חלל גדול.